Cum putem masura ceea ce pare de nemasurat?

by

Eu si cu Cristin ne-am propus si am pus in practica urmatorul proiect:

 ‘ ‘ Cum putem afla aproximativ cate fire de par avem?’’

Mai intai vedem cat inseaman un centimetru patrat, pe o parte din capul nostru . Masuram cate fire de par avem in acel centimetru patrat si apoi ne masuram lungimea si latimea pe fiecare latura acoperita de par .Inmultim lungemea cu latimea si apoi adunam toti centimetri patrati de pe fiecare latura .Ne da un numar anume de centimetri patrati si apoi inmultim toti centimetri patrati cu numarul de fire de pe un centimetru patrat . Rezultatul obtinut este numarul total ,dar totusi aproximativ , de fire de par din capul persoanei respective.

Poate se v-a intelegem mai bine daca ma voi da ca exemplu .

Am vazut cat inseamna un centimetru patrat ,dar un centimetru patrat intr-o parte a capului a insemnat 30 de fire pe centimetru patrat , iar in alta prtea a rezultat ca am 90 de fire pe centimetru .Asa ca am facut o medie generala de 60 de fire pe centimetru patrat.

Am masurat lungimea si latimea fiecarei suprafete a capului meu ,acoperite cu par ,si am inmultit lungimea cu latimea pentru a afla centimetri patrati .Am adunat apoi centimetri patrati si mia dat un total de 480 de centimetri , apoi am facut urmatorul calcul :

   480cm2 x 60de fire = 29 160 de fire =>

=>Eu  am 29 160  de fire de par , aproximativ .Si puteti afla si voi facand aceasta metoda

Inca o idée a proiectului:

“Mai exista cineva cu acelasi numar de fire de par ca mine ?

M-am gandit si mi-am imaginat un hotel in care trebuie pusi toti oameni planetei eu fiind la untima camera cu numarul 29 160 . Cei chei la camera cu numarul zero , cei cu un fir lam camera cu numarul 1 si asa mai departe .

 Pe planeta numarul total al oamenilor cu aproximatie este de 6.296.000.000.

Gandind logic este o posibilitate de 99,(9)% ca macar un om sa se afle in camera cu mine.

Daca am ceva greseli va rog sa ma scuzati dar am scris in graba si „Graba strica treaba ”🙂

Si as vrea sa le multumesc celor care mi-au comentat articolul cu numele meu dar fara sa il postez eu🙂. Prin acea cearta intre Razvan si Miruna am obtinut primul loc in topul celor mai comentate articole :)). Si apropo, Miruna, se zice fire in cap :)).

8 Răspunsuri to “Cum putem masura ceea ce pare de nemasurat?”

  1. pruna Says:

    da dar suna ca naiba… ca mai auzi oameni la televizor zicand ” mi`a cazut gheata in cap” sau chestii de genu asta:D

    mm…cu placere🙂
    si sa stii ca nu a fost o cearta :-?? o discutie in contradictoriu nu inseamna neaparat o cearta :)) cand eu ma cert cu razvan si ajungem cu parul celuilalt in mana noastra atunci sa stii ca a fost o cearta :)) si inca una mica …

    ma rog e bine ca te-ai corectat:)

  2. pruna Says:

    Poate se v-a intelegem mai bine daca ma voi da ca exemplu . =))
    asta de exprimare :-bd

  3. razvandorobantu Says:

    De fapt, a inceput ca o discutie in contradicatoriu, asta pana cand ai inceput tu cu „mos gerila” si ale chestii:))
    Stere, chestia cu probabilitatea cam schiopateaza:-s. De ce sa fii tu la ultima camera cu 29160? Poate ca pe lumea asta exista cineva cu 29161, si atunci nu mai esti tu la ultima camera. Si probabilitatea ca cineva sa fie in camera cu tine nu e de 99,(9)%. Eu as zice sa nu te arunci inca la probabilitati, fiule;).
    Mi-am dezlantuit sprirtul critic b-)

  4. Miruna Lazar Says:

    De fapt, a inceput ca o discutie in contradicatoriu, asta pana cand ai inceput tu cu “mos gerila” si ale chestii:))

    =))))))

    imi amintesc despre niste trucuri despre cum sa te abati de la subiect:))
    se pare ca a mers:-bd
    da are dreptate tatal tau:))

  5. Miruna Lazar Says:

    eu tot nu ma impac cu ideea ca zice fire in cap…

  6. Razvan Dorobantu Says:

    PE cap se pun caciuli si alte chestii. Probabil ca se zice in cap pt ca firele sunt prinse de scalp. Cauta pe google „fire de par in cap” si o sa gasesti o groaza de rezultate. Cauta „fire de par pe cap” si o sa gasesti o groaza de rezultate, insatot cu „in cap”.

  7. Miruna Lazar Says:

    mda dar totusi scalpul e pe cap nu=))?
    si in cap…adica…mrr:)) nu se afla fire de par:))

  8. Razvan Dorobantu Says:

    Iar incepem…

Lasă un răspuns

