Palatul Cotroceni/Palatul Cotroceni dintr-o alta dimensiune :))

by

42Palatul_Cotroceni

 

CEL NORMAL

 

42Palatul_Cotroceni modified

 

CEL MODIFICAT DE MINE

 

Aceste poze pot demonstra ca aceasta casa POATE fi o facatura

24 Răspunsuri to “Palatul Cotroceni/Palatul Cotroceni dintr-o alta dimensiune :))”

  1. teomilea Says:

    Ti-am spus de un milion de ori ca imaginea mea e reala.

  2. teomilea Says:

    Am sa demonstrez asta matematic. Presupunem prin absurd ca imaginea e modificata. Atunci imi explici si mie de ce copacii si oamenii din jurul ei nu sunt deformati???

  3. Razvan Dorobantu Says:

    Iti explic eu: e modificata in Photoshop sau in alt program mai bun decat cel folosit de Miruna. E o vorba: ”There’s nothing photoshop can’t fix”. Deci se poate deforma foarte bine numai casa, sau numai copacii, sau sa muti o fereastra etc. fara sa iti dai seama ca e o facatura. Totusi, poate fi foarte bine si adevarata. Acum, adevarul nu se poate sti:)

  4. teomilea Says:

    Nu pricepi ca nu e modificata. Am luat-o de pe http://www.google.ro/search?hl=ro&source=hp&q=cladiri&meta=&aq=f&oq=

  5. Razvan Dorobantu Says:

    OK deci lasa-ma sa inteleg:ai luat de pe google o cladire gasita dupa ce ai cautat ”cladiri”, si nu ”cladiri rasucite”. Chiar daca era ”cladiri rasucite”, tot nu aveai nicio dovada ca nu e modificata.

  6. teomilea Says:

    In cartea de tehnologie de anul trecut aparea aceiasi cladire. Daca si aia e modificata. Si in plus, daca nu ti-ai dat seama sa sti ca tii cu Miruna, ceace e impotriva firii tale.

  7. Miruna Lazar Says:

    =))))))))))))))
    Sunteti nebuuuuuni fratilor :)))))

  8. Miruna Lazar Says:

    NORMAL CA AM DEFORMAT DOAR CLADIREA

    @Razvan

    Am photoshop X(

  9. Razvan Dorobantu Says:

    @Teo
    Daca era in cartea de tehnologie tot nu e o dovada ca nu e modificata. Si nu tin cu nimeni. Spun doar ca niciunul nu are dreptate in totalitate.
    @Miruna
    Si ce daca ai photoshop?

  10. Miruna Lazar Says:

    @ Razvan

    Vrei sa ne dai de inteles ca aici fiecare se contrazice cu fiecare? Am zis, si ma repet: Am incercat sa arat ca o asemenea poza poate fi trucata, nu ca Teo ar fi gresit zicand ca reala . Nici macar nu are sens…Cum adica ” Nu dai dreptate nimanui”? Aici nu e nici pe departe chestie de „dreptate”… O fi normala, dar nu asta voiam sa arat…Ti-am zis ca postul meu demonstreaza cat de usor poate fi trucata o poza( am incercat sa arat ca poate fi modificata f usor, in mai putin de 2 minute).

  11. Razvan Dorobantu Says:

    Toata lumea stie ca tehnologia de azi permite orice, si nu aveam nevoie de o demonstratie. Eu cred ca ai pus articolul asta doar ca sa arati ca stii sa modifici o poza:). Tu zici ca poate fi o facatura, Teo zice ca nu e nici pe departe, iar eu zic ca poate fi o facatura, dar ca nu avem nevoie de demonstratie. E totusi o chestie de dreptate, nu?

  12. Miruna Lazar Says:

    Mda a fost o eroare am vrut sa zic asa :Si totusi, de ce as vrea sa arat ca stiu sa modific o poza? Oricine poate…cu un program bun😀 Si chestia cu demonstratia… Ti-am zis doar ca am pus postul ala sa arat ca cladirea aia poate fi modificata de oricine in orice fel.😀 Ma rog, las-o balta.

    Am pus postul asta ca sa arat ca cladirea aia ciudata poate fi , de fapt, reala si ca o poate deforma oricine. Si pentru ca „Oricine” = toata lumea si , ca sa fim realisti , nu toata lumea intra zi de zi pe blogul asta sa fie la curent cu noile posturi , m-am gandit sa o modific eu. Ce mare filozofie?😀

  13. razvandorobantu Says:

    Nu vezi ca te contrazici singura? Zici ca ai pus articolul asta ca sa demonstrezi ca poate fi modificata, iar tu zic ca nu aveam nevoie de o demonstratie, deoarece „Oricine poate…cu un program bun”. Acum intelegi?

  14. razvandorobantu Says:

    eu zic*

  15. Miruna Lazar Says:

    am modificat postul:D

  16. HoroQ Says:

    In primul rand cel ce a postat asta cu imaginea … imaginea aia ii reala . Inainte sa declari ceva unei mase de oameni trebuie sa verifici la sange .

  17. bianca ilie Says:

    foarte interesanta cladirea

  18. pruna Says:

    de cate ori trebuie sa zic??? sunt, am fost absolut convinsa ca e reala!!!!

  19. pruna Says:

    Si daca nu sunteti convinsi, postul asta este publicat si sub indemnul doamnei Popa…a fost doar o joaca. Duuuuh! :-t nu vreau sa dau in judecata arhitectul nu credeti :-&

  20. pruna Says:

    Si inchei discutia asta oficial:-L

  21. Razvan Dorobantu Says:

    De ce s-o inchei? Merg bine comentariile..aproape l-ai intrecut pe Stere:D. Pt cei care abia acum vad comentariile (care, fie vorba intre noi, nu sunt tocmai putine), o scurta recapitulare a ceea ce s-a scris mai sus: Miruna a spus ca o casa dintr-o poza anterioara poate fi o facatura, insa doar ca sa se dea mare cu ce a facut ea intr-un program. Eu am incercat sa ii explic asta si faptul ca nici ea, nici Teo (teomilea) nu au dreptate, deoarece poate fi la fel de bine si modificata, si reala. Apoi disutia a degenerat un pic😀. A, si, Miruna, ai spus ca acea cladire „poate fi , de fapt, reala si ca o poate deforma oricine”. Nu suna putin ciudat? Ai pus postul ca sa arati ca „poate fi o facatura” si acum ne zici altceva? Vad ca pe parcursul a 21 de comentarii n-ai fost in stare sa ma lamuresti:).

  22. pruna Says:

    o doamne…
    eu nu mai zic nimic:|
    deja m-am plictisit sa tot explic…

  23. pruna Says:

    o poate deforma oricine intr-un program…pot sa fac si eu o poza la casa mea s-o deformez un pic sa arate ca o casa a groazei si pot sa zic ca e reala nu:))?

  24. Razvan Dorobantu Says:

    Pai cu asta ai insinua ca poza lui Teo e falsa.

Lasă un răspuns

