Ceva ce pare greu de aflat … doar idei

by

Stateam si ma gandeam .. oare exista un om in acesta lume ,care sa aiba acelasi numar de fire de par in cap ca si mine ?.. Sa vedem, putem afla asta apeland la cateva metode matematice :

1. Am numarat cate fire de par am eu pe centimetru patrat si am vazut  ca am 60 de fire.

2. Am socotit si toti centimetrii patrati ca pe aria unui fel de batic triunghiular si am obtinut ca am 29160 de fire de par . Am aflat aceestea prin inmultirea centimetrilor patrati cu numarul de fire. O varianta generala ar fi:  

   X * Y = Z

X = numarul de centimetrii patrati de pe cap – ai persoanei respective                                           

Y = numarul de fire de par de pe un centimetru patrat

Z = numarul total de fire de par – de pe cap

Deci am aflat cate fire de par am .

Sau alta idee. Sa ne imaginam un hotel cu acelasi numar de camere cu numarul de fire din capul meu . Uitati-va la un hotel pt a va da o idee. Cate etaje ar avea acest hotel? Apoi aflam inaltimea hotelului, ca sa fie exact tema proiectului.

25 Răspunsuri to “Ceva ce pare greu de aflat … doar idei”

  1. Miruna Lazar Says:

    fire de par IN cap :))))))?

  2. Razvan Dorobantu Says:

    Pai da, asta e expresia folosita. Fire de par IN cap, nu PE cap. Deci e la fel de corect zis si ”parul din cap”, si ”parul de pe cap”. Ba chiar prima e mai folosita.

  3. Miruna Lazar Says:

    E da :))
    Ai tu fire de par crescute pe langa creier? =)))

  4. razvandorobantu Says:

    Deci pentru ultima oara: fire de par IN cap e expresia folosita. Poate si pt ca firele de par sunt prinse de scalp.

  5. Miruna Lazar Says:

    pai da , dar scalpul nu este in cap. si oricum, se poate folosi si expresia „podoaba capilara” asa ca nu ai de ce sa ma condamni🙂

  6. razvandorobantu Says:

    Scalpul nu este in cap, el FACE PARTE din cap. Si de unde ai scos-o pe asta cu podoaba capilara:))

  7. Miruna Lazar Says:

    pai asa a zis doamna coman cand imi dadeam cu mana prin par :))
    apropo ma exprim ca o cizma:))

  8. razvandorobantu Says:

    Nu stiu la ce te referi. Cat despre a doua parte, eu cred ca te exprimi ca o gheata;)

  9. Miruna Lazar Says:

    Chiar nu-ti mai aduci aminte? Imi spunea mereu:

    „Iti vei distruge podoaba capilara”

  10. Miruna Lazar Says:

    Si vorba era cu cizma , nu cu gheata >:P

  11. Razvan Dorobantu Says:

    Pai ”podoaba capilara” e o expresie mai putin uzuala si doamna Coman a spus-o in gluma. Expresia e cu cizma, dar si gheata se potriveste in cazul tau;).

  12. Miruna Lazar Says:

    Ba nu-i adevarat >:P
    Doar daca nu cumva te referi la ghetutele acelea spalate in care se gasesc cadouri de Mos Gerila😀

  13. Miruna Lazar Says:

    Si aia am pus-o special ca sa scriu expresia aceea, na😛 !
    Discutia asta va tine pana la infinit…Uite cum devenim noi populari :)).
    Mai esti racit?

  14. Razvan Dorobantu Says:

    Mos Gerila aduce cadouri? Nuuuu, aduce raceala asta care ma chinuie pe mine de o saptamana si care, slava Domnului, aproape a trecut…. Nu te refereai cumva la mos Nicolae?

  15. Miruna Lazar Says:

    Gerila, Nicolae :-j
    Gerila ziceau comunistii >:)

  16. Miruna Lazar Says:

    Gerila, Nicolae :-j
    Tot aia😛
    Gerila zic comunistii :)) Voiam sa vad daca te prinzi >:)

    Si nu te-ai prins \:D/

  17. Razvan Dorobantu Says:

    Daca zici tu…Oricum, ai devenit comunista?

  18. miruna Says:

    nu:))
    x_x

  19. Miruna Lazar Says:

    ce avatar haios ai ;;)

  20. Dorobantu Razvan Says:

    Ce avatar?

  21. Miruna Lazar Says:

    Ai un monstrulet la avatar. Si „gerila” vine din rusa…in rusa se zice la mos craciun „ded maroz” iar maroz inseamna ger🙂

  22. razvandorobantu Says:

    ..iar in japoneza se zice „mos kuroshu”(sau cel putin asa stiu din clasa a 3-a). Si asta e avatarul meu doar pe blogul asta, pentru ca eu nu mi-am pus gravatar pe blogul meu.

  23. pruna Says:

    kuroshu inseamna ger? intreb🙂

  24. Razvan Dorobantu Says:

    De cand te semnezi „Pruna”? A, si Stere, ai nevoie urgent de comentarii ca postul cu palatul cotroceni ti-o ia inainte:))

  25. pruna Says:

    pai de cand nu mai am chef sa ma loghez pe wordpress

Lasă un răspuns

