Proiect 3

by

Trebuie să măsurăm această clădire.

dssdds

Dacă ne uităm cu atenţie, vom observa un om în dreptul clădirii. Putem măsura clădirea în funcţie de el.

dssdds

Dacă am măsura cu rigla în formatul mare, înălţimea clădirii ar fi de 15,3cm şi a 2,2cm. Înălţimea medie a omului  este de 1,75 m. Deci înălţimea clădirii =1,75x (15,3:2,2) =>cu apoximaţie, înălţimea clădirii=1,75×6,95=12,1625m

14 Răspunsuri to “Proiect 3”

  1. Marcelina Popa Says:

    Ce cladire interesanta! Presupun, totusi, ca pe dinauntru e normala. Ar fi culmea ca si podelele sa fie tot asa, curbate🙂.

  2. teomilea Says:

    Podele curbate ar putea exista, dar ar fi culmea sa fie oameni cubati?!?!?!

  3. Camelia Says:

    Tare…bravo..noi nici macar nu aem idee ce proieste sa facem:D

  4. Bianca Says:

    ba da da nu ne putem hotari dintre distanta de la pamant la soare si volumul pamantului .voi ce credeti?

  5. Anamaria Says:

    ce cladie ciudata da arata misto si este buna pentru a masura o cladie din poze si sper sa aveti dreaptate sa nu fie si podelele atat de curbate

  6. Camelia Says:

    Cladirea acesta chiar e reala…Pt ca e ….ciudata di cred ca ai putea ingra in ea

  7. teo milea Says:

    Bineinteles ca ai putea intra in ea. De fapt, cred ca e un hotel.

  8. Razvan Dorobantu Says:

    Mai multe cladiri curbate gasiti aici: http://images.google.ro/images?hl=ro&source=hp&q=twisted%20buildings&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
    Ai copiat culorile cu care am masurat eu celelalte cladiri ale mele:))

  9. bianca ilie Says:

    este o cladire interesanta!cred ca am mai vazut si altele pe alte site-uri

  10. bianca ilie Says:

    camelia sa stii ca eu am multe idei(te pot ajuta)

  11. Miruna Lazar Says:

    eu cred ca e modificata cladirea asta…o sa iau o poza cu o casa si o sa o modific la fel ca aceasta , iar apoi o pun pe blog …

  12. Casa poporului/Casa poporului “din visele mele” « Miruna`s Blog Says:

    […] este o demonstratie ca aceasta casa poate fi o […]

  13. ana Says:

    oare cui i-ar plecea sa locuiasta intr-o asemenea casa?

  14. ana Says:

    scz de greseala cuvantului:D

Lasă un răspuns

