Cum masuram o suprafata neregulata

by

Asta este partea principala a proiectului nostru:  Cum masuram o suprafata neregulata (Antarctica). Hyperlinkul din slide-ul 2 trimite la un fisier in Word, din calculator, la care nu avem direct acces de pe Internet. E vorba de cateva probleme propuse de foca magica😛, pe care le puteti vedea si mai jos:

O focă cu probleme

Ca orice altă focă magică, mă întreb cât timp îmi ia să înot în jurul Antarticii. De când mi-au crescut lăbuţele am o viteză de 1000 kilometri pe ora şi să ştiţi că mereu respect conturul ţărmului. Mă puteţi ajuta?

La prânz am nevoie, în mod normal, de un peşte ca să mă satur. Iarna, cum nu se prea găseşte mâncare,  supravieţuiesc şi cu câte jumătate de peşte la fiecare prânz. Toamna mănânc normal , dar vara mi-e atât de poftă că mănânc chiar câte doi, la fel ca în noiembrie. In septembrie mă satur, la prânz, cu câte jumătate de peşte, iar în octombrie cu câte unul. Câţi peşti mănânc la masa de prânz într-un an întreg (365 de zile)? [Problema nu e greşită! Amintiţi-vă ca Antarctica se află în emisfera sudică, iar anotimpurile sunt acolo altfel decât la noi!]

La o întrecere cu prietenii mei (foca Dorina , foca Martin şi foca Rudolf),  Dorina a înotat mai repede ca mine , Rudolf nu a fost primul , Rudolf a înotat mai repede ca Martin, iar eu nu am fost ultima. Care este clasamentul ?  Găsiţi toate variantele.

3 Răspunsuri to “Cum masuram o suprafata neregulata”

  1. Miruna Lazar Says:

    Andreea, am deschis powerpoint-ul… este foarte dragut…mi-a placut mult ca l-ai tratat intr-un mod jucaus🙂 stii cat de copilaroasa sunt😀

  2. doar1m Says:

    Hahaha. Foarte amuzanta foca!

    La problema a doua v-ati gandit ca in emisfera sudica lunile de toamna sunt martie, aprilie si mai, cumva?

  3. Marcelina Popa Says:

    Excelent proiectul! O sa infiintam un club al fanilor focii voastre!🙂

Lasă un răspuns

