Proiect-„Cum putem estima distanta la care se produce un fulger?” – Partea a III-a

by

Implicarea noastra in aceasta activitate

Contributia fiecaruia

Acest proiect a fost realizat,dupa cum va spuneam,  de mine ( Miruna Lazar ) si Bianca Ilie. Bianca Ilie a contribuit la realizarea capitolului ” Ce este fulgerul? ” iar eu am scris restul, adica ” Cum putem estima distanta la care se produce un fulger?” si intreaga parte a 2-a.  Acum e timpul sa vedeti si voi cum am lucrat !

CIMG2471

Eu, pe blogul clasei.

CIMG2482

Chely si caietul ei

CIMG2512

Eu si Chely lucrand la calculator.

CIMG2514

Tot noi lucrand la proiect.

Cred ca ne apropiem de sfarsitul proiectului…Mai anuntam daca mai postam ceva prin ” preafolosita ” ” To be continued…”

4 Răspunsuri to “Proiect-„Cum putem estima distanta la care se produce un fulger?” – Partea a III-a”

  1. Camelia Says:

    Ce dragute ati iesit in poze:X

  2. Miruna Lazar Says:

    mersi cami:))

  3. tania Says:

    eu am facut pozele cu chely si miruna:**:X

  4. tania Says:

    ce ghiozdan dragutz…..e al meu:))

Lasă un răspuns

