Teo Milea – autor

by

Bună,  sunt  Teo Milea, unul dintre autori, alături de Răzvan şi Miruna şi alţi viitori autori. Deocamdată nu am o poză numai cu mine, dar am una cu mine şi Răzvan🙂.

Poza pt blog - Teo si Razvan

Eu sunt tipul din stînga, în caz că aveţi dubii.😀

8 Răspunsuri to “Teo Milea – autor”

  1. Razvan Dorobantu Says:

    Hai maaaa…. de ce ai pus poza asta:( Sunt sute de poze cu tine si tu fix pe asta ai ales-o… atuncia eram mai scund si radeam sau nu stiu ce ca oricum fata mea din realitate e aia din poza de la ziua mea (din articolul de mai jos)

  2. Miruna Lazar Says:

    hai mai razvane ca ai un zambet de milioane =))))))
    e chiar draguta poza😛
    si tu pari asa… dragut >:D<

  3. teomilea Says:

    Deai fi vazut toata poza , Mruna :)))

  4. Miruna Lazar Says:

    Sunt traumatizata.

  5. Miruna Lazar Says:

    As fi murit?:O
    Ma refer daca as fi vazut poza…

  6. Miruna Lazar Says:

    intreaga*

  7. teomilea Says:

    A fi murit…de râs. :))

  8. pruna Says:

    Pai de ce nu o arati?
    Imi starnesti curiozitatea:mrgreen:

Lasă un răspuns

