…iar eu Miruna Lazar

by

Ma numesc Miruna Lazar si fac si eu parte alaturi de Razvan si Teo din autorii acestui blog.  Daca nu ma insel, in poza din header dadeam testul initial la matematica,din clasa a V-a. Eu eram langa Teo, chiar daca nu ma vad. Acum ca am facut cunostinta, va invit sa-mi vizitati blogul desi nu este cine stie ce.

PICT3417

3 Răspunsuri to “…iar eu Miruna Lazar”

  1. Marcelina Popa Says:

    Nu era testul initial, era primul test de final de capitol (poza e din octombrie).

  2. Miruna Lazar Says:

    o da:)
    imi trebuie niste Memo Plus

  3. HoroQ Says:

    cladirile cu arhitectura ciudata nu is facatura fi mai atent la detalii .

Lasă un răspuns

