Dorobantu Razvan

by

Ma numesc Dorobantu Razvan si fac parte din autorii acestui blog. Desi am propriul meu blog, o sa mai scriu si aici din cand in cand.

Poza actuala de pe header-ul blogului este facuta pe vremea cand eram a V-a (acelea erau vremuri indepartate :D). Nu imi place cum am iesit acolo(eram foarte concentrat, si eram si mai mic🙂 ), asa ca o sa pun o poza cu mine mai recenta.

IMG_3499

E facuta la ziua mea, eu eram in capul mesei.

2 Răspunsuri to “Dorobantu Razvan”

  1. Anamaria Says:

    salut ce bine ca ne-am facut propriul nostru blog abia astept sa vad ce mai apare aici

  2. Marcelina Popa Says:

    Asta era o poza provizorie – altceva cu voi n-aveam in calculator. O sa facem o poza noua si schimbam header-ul🙂.

    P.S. Insa sa stii ca te-nseli: ai iesit mai bine in poza mea decat in a ta😛 .

Lasă un răspuns

