Hello, world! :)

by

Bine ati venit pe  WordPress.com !😛 Acesta e primul articol de pe blogul nostru (m-am inclus si pe mine in clasa a VI-a A, cu titlul de membru onorific).  Deocamdata am apucat sa-i inregistrez ca autori ai blogului pe urmatorii copii:

– Miruna Lazar (cu numele de utilizator:  mirunalazar)

– Teo Milea (cu numele de utilizator: teomilea)

– Razvan Dorobantu (cu numele de utilizator: razvandorobantu)

Cei inregistrati pot scrie deja pe blog, dar numai dupa ce se autentifica pe wordpress.com. Pentru autentificare, puteti da clic, de exemplu, aici.

Fiindca stiu ca va plac emoticoanele, va ofer un mic dictionar de emoticoane care functioneaza pe blogurile wordpress (le-am testat eu pe toate). Il gasiti pe blogul meu, mai exact aici.

Un răspuns to “Hello, world! :)”

  1. Mr WordPress Says:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments there you will have the option to edit or delete them.

Lasă un răspuns

